Studija slučaja

Alfa MEDICA poliklinika

Evo nekih od rezultata naše strategije digitalnog marketinga za Alfa MEDICA polikliniku:

47% više zakazivanja

89% više organskih poseta

42% više poziva

Šta je Alfa MEDICA?

Alfa MEDICA poliklinika osnovana je 2001. godine i jedna je od vodećih kompanija na Balkanu u oblasti pružanja privatne zdravstvene nege. Prati najnovije zdravstvene trendove i pruža celokupnu zdravstvenu uslugu – od prevencije i dijagnostike do lečenja. 

Alfa MEDICA poliklinika pruža medicinske usluge iz oblasti hirurgije, ginekologije, urologije, interne medicine sa svim njenim subspecijalističkim granama, otorinolaringologije i pedijatrije.

Zašto nas je Alfa MEDICA angažovala?

Kada se Alfa MEDICA prvi put obratila Sygnific agenciji za digitalni marketing, trebalo je da povećamo njihovu vidljivost na Google pretraživaču, generišemo saobraćaj ka web sajtu za relevantne ključne reči i naposletku povećamo njihovo poslovanje putem Google-a.

Iako Alfa MEDICA poštuje tradicionalne metode oglašavanja, digitalni marketing je relativno nova oblast koja predstavlja nepoznanicu i nekim najvećim svetskim kompanijama. 

Kako smo im pomogli da povećaju poslovanje putem Google-a za 40%?

Kompanija je trebala da stvori jače prisustvo na internetu, zbog ubrzane digitalizacije koja preuzima primat u svim sferama našeg društva, što se naročito videlo tokom trajanja pandemije virusa COVID-19. 

Kao deo strategije rasta biznisa, Sygnific je predložio sledeće metode:

Klijent:

Alfa MEDICA

Datum projekta:

November 25, 2020

Usluge:

Google My Business, SEO, Google Ads, Menadžment društvenih mreža i Facebook reklame

Podstakli smo saobraćaj razvojem SEO strategije.

Sygnific je povećao poslovanje Alfa MEDICA poliklinike jedinstvenim, višestrukim SEO pristupom. 

To je uključivalo opsežnu izgradnju linkova, istraživanje ključnih reči, optimizaciju sadržaja na stranicama, pisanje blog objava i tehnički SEO, čime smo stvorili dobar temelj za generisanje organskog saobraćaja. 

Organski saobraćaj lako može transformisati slučajne internet posetioce u lojalne korisnike usluga i brend ambasadore. 

Od početka ovog angažovanja, promet organske pretrage neprestano se povećavao, pa je sa 8 hiljada mesečnih poseta na sajtu broj korisnika porastao na 35 hiljada za manje od 2 godine. 

Sygnific je povećao poslovanje Alfa MEDICA poliklinike jedinstvenim, višestrukim SEO pristupom. 

To je uključivalo opsežnu izgradnju linkova, istraživanje ključnih reči, optimizaciju sadržaja na stranicama, pisanje blog objava i tehnički SEO, čime smo stvorili dobar temelj za generisanje organskog saobraćaja. 

Organski saobraćaj lako može transformisati slučajne internet posetioce u lojalne korisnike usluga i brend ambasadore. 

Od početka ovog angažovanja, promet organske pretrage neprestano se povećavao, pa je sa 8 hiljada mesečnih poseta na sajtu broj korisnika porastao na 35 hiljada za manje od 2 godine. 

Kako smo to uspeli da uradimo?

Prodajni levak je izgrađena strategija marketinga koja uzima u obzir različite faze putovanja pacijenta, pa na osnovu toga kreiramo sadržaj za svaku od tih faza.

Objave na blogu, koje odgovaraju na pitanja koje korisnici kucaju, je sadržaj koji treba da privuče pacijente tako što će im odgovoriti na njihova pitanja. 

Optimizacija ključnih reči na celoj web lokaciji ukazuje Google-u na to čime se bavi preduzeće, kako bi Google izbacio Alfa MEDICA stranicu u rezultatima pretrage kao najrelevantniju za određeni upit.

Kroz svaki od sadržaja pozivamo posetioce na akciju koja je u skladu sa njihovim potrebama. SEO strategija koja je usmerena na želje i potrebe korisnika donosi najveći uspeh, jer je korisničko iskustvo Google-ov prioritet. 

Našom SEO strategijom uspeli smo da pozicioniramo web sajt na prvim organskim pozicijama Google-a, za brojne tražene ključne reči.

Povećali smo obim poslovanja efikasnim Google kampanjama.

Da bismo povećali trajne napore u vezi sa optimizacijom sajta i privukli više pacijenata po isplativoj ceni, Sygnific je pomogao Alfa MEDICA poliklinici da pokrene razne Google kampanje sa plaćenom pretragom. 

SEO i Google oglašavanje zajedno su dobitna kombinacija za marketinški uspeh. 

Kako je SEO najbolji marketinški alat na dugoročnom planu, Google oglašavanje može za kratko vreme povećati obim posla ako se adekvatno plasira reklama.

Korišćenjem ovog pristupa uspeli smo da povećamo poslovanje Alfa MEDICA poliklinike sa minimalnim gubitkom efikasnosti u raspoređivanju resursa.

Kako smo to uradili?

Kampanje su sada raščlanjene po državama i kategorijama ključnih reči. 

U okviru svake kampanje, oglasne grupe su dalje segmentirane u potkategorije na osnovu ključnih reči. 

Oglasne grupe su takođe segmentirane po tipu podudaranja, što nam omogućava da usmeravamo saobraćaj na ključne reči sa tačnim podudaranjem koje imaju više ocene kvaliteta i samim tim niže cene po kliku.

Sygnific je povećao poslovanje Alfa MEDICA poliklinike jedinstvenim, višestrukim SEO pristupom. 

To je uključivalo opsežnu izgradnju linkova, istraživanje ključnih reči, optimizaciju sadržaja na stranicama, pisanje blog objava i tehnički SEO, čime smo stvorili dobar temelj za generisanje organskog saobraćaja. 

Organski saobraćaj lako može transformisati slučajne internet posetioce u lojalne korisnike usluga i brend ambasadore. 

Od početka ovog angažovanja, promet organske pretrage neprestano se povećavao, pa je sa 8 hiljada mesečnih poseta na sajtu broj korisnika porastao na 35 hiljada za manje od 2 godine.

Kako smo to uradili?

Analizirali smo koji bi to sadržaj bio najrelevantniji za generisanje novih pratioca na društvenim mrežama, a zatim smo ga plasirali u adekvatnom formatu, popraćenim odgovarajućim tekstom. Kada smo dali pratiocima ono što žele da čitaju, broj novih lojalnih pratioca je počeo vrtoglavo da raste. 

Kalendar objava nam je pomogao da organizujemo vođenje društvenih mreža, pomoću kojeg smo izbacivali objave u tačno definisanom trenutku u toku nedelje.

 

Povećali smo svest o brendu putem društvenih mreža.