Saznaj više
Menadžment društvenih mreža pomaže vašem biznisu da iskoristi veliku popularnost i potencijal koji društveni mediji danas imaju. Društvene mreže su danas isto što i ranije televizija – glavno mesto gde se korisnici upoznaju sa novim proizvodima, uslugama i trendovima.
Zašto vam je potrebno vođenje društvenih mreža?
Vaši kupci/klijenti su na društvenim mrežama
Društvene mreže koriste skoro 4 milijarde ljudi, a taj broj raste iz godine u godinu.
U kojoj god niši da poslujete, budite uvereni da je vaša ciljna grupa na društvenim mrežama – potrebno im je samo plasirati ono što žele u pravom trenutku, na način koji odgovara njihovim preferencijama.
Zašto ne biste plasirali marketinšku kampanju tamo gde vaši kupci/klijenti provode dobar deo vremena svakog dana?


Korisnici više veruju društvenim mrežama nego vestima
Manipulacija javnim mnenjem gubi bitku na društvenim mrežama, jer niko ne može u tolikoj meri kontrolisati šta ljudi pišu o nekome.
Ukoliko steknete lošu reputaciju putem ocena i komentara na društvenim mrežama, to će se veoma negativno odraziti na celokupno poslovanje vašeg preduzeća.
Zašto?
Negativne recenzije će odvratiti ljude da kupuju kod vas ili koriste vaše usluge.
Aktivan profil predstavlja društveni dokaz kvaliteta brenda
Zamislite sledeću situaciju: razmišljate koja od 2 identična preduzeća da kontaktirate. Sve izgleda gotovo isto, osim što jedno preduzeće ima profile na društvenim mrežama sa po nekoliko hiljada aktivnih pratioca.
Koja kompanija vam uliva više poverenja?
Jak nalog na socijalnim mrežama predstavlja svojevrsni kredibilitet vašeg brenda i socijalni dokaz o njegovom kvalitetu. Socijalni dokaz je psihološki fenomen koji dokazuje da ljudi imaju tendenciju da kopiraju ponašanje drugih, pogotovo kada i sami nisu sigurni u svoju kupovinu.
To može uticati na odluke koje donosimo u životu, kao i na naše lične preferencije. Odluka o kupovini je posebno podložna ovom fenomenu. Menadžmentom društvenih mreža dobijate dokaz o kvalitetu vašeg brenda putem svedočenja, recenzija i ocena. Time pomažete kupcu da donese odluku, odnosno da se oseća sigurnim u svoj izbor.


Direktno komunicirate sa publikom
Vaši kupci/klijenti razgovaraju kako sa vama tako i međusobno na društvenim mrežama, a vi želite da budete deo te komunikacije! Brz i efikasan odgovor na svaku poruku koja vam stigne podiže vašu reputaciju i poverenje među korisnicima, a ujedno podstičete razgovor.
Ljudi preferiraju ljudsku komunikaciju. Kada im se obraćate tonom koji prirodan, stvarate atmosferu za prijatan razgovor koji će pozitivno uticati na svest i mišljenje o vašem brendu.