Šta je content marketing?

Skoro svaki uspešni web sajt ima jedno zajedničko: sjajan sadržaj. Možete da imate izuzetno lepu web stranicu sa savršenim dizajnom, ali ako nemate dobar sadržaj, vaše web prisustvo je strašno nepotpuno. Ne postoje prečice. Kvalitetan sadržaj morate plasirati na tržište ako želite da povećate svoju publiku.

Kreirajte sjajan sadržaj!

Da, trebalo bi imati na umu da vam treba sjajan sadržaj, ali to je nešto što mnogi brendovi previde pri egzekuciji. Stvaranje kvalitetnog sadržaja za kanale komunikacije nije nedostižno, ali morate slediti ove stubove ako želite da izvučete maksimum iz svoje marketinške strategije:

Upoznajte svoju publiku. Šta vaša publika želi da vidi? Ako ne znate, uradite neko istraživanje tržišta. U idealnom slučaju želite da kreirate sadržaj prilagođen vašoj publici. Ako vaša publika voli da konzumira video sadržaj, nemojte im davati postove sa dugim blogovima.

Budite autentični. Da li vaš sadržaj dolazi sa mesta autentičnosti? Kada dobro znate svoje tržište, to ne bi trebao biti problem stvoriti autentičan sadržaj s kojim se vaša publika može poistovetiti. Dajte pravu vrednost, pokažite svoje znanje i iskustvo i direktno razgovarajte sa željama i potrebama svoje publike.

content marketing

Odredite način distribucije sadržaja

Sjajan sadržaj neće imati efekta ako ga ljudi ne vide. Morate odrediti na koji način ćete plasirati svoj sadržaj. U suštini, tražite da dobijete dragoceni saobraćaj od svog sadržaja. Pogledajmo nekoliko načina na koje to možete učiniti:

SEO. Na primer, Google objavljuje visoko kvalitetne postove na blogovima koji ciljaju relevantne ključne reči. Vremenom se rangiranje može poboljšati i vaš blog može postati moćan provodnik dragocenog saobraćaja na vašem web sajtu.

Društveni mediji. Kreirajte sadržaj, objavite ga na društvenim mrežama, delite ga svojim pratiocima. Cilj je da vaš sadržaj viralno bude dostupan. Ovo proširuje vašu mrežu i možete videti priliv ciljanog saobraćaja ka vašem web sajtu.

Odnosi sa javnošću. Ovo je previđena metoda pridobijanja prometa kroz sadržaj. Koristite mrežni PR da biste stekli prepoznatljivost brenda. Uključivanjem vašeg sadržaja na autoritativne veb stranice, pojačavate svoj brend, istovremeno pribavljajući kvalitetan saobraćaj.

Napravite raspored

Sporadični raspored sadržaja ne vodi nikuda. Budite dosledni i najjednostavniji način da to učinite je da se pridržavate rasporeda objavljivanja sadržaja. Momentum je moćan i što više sadržaja objavite, brže može da raste vaša publika. Preporučujemo upotrebu softvera za automatizaciju marketinga za zakazivanje izdanja sadržaja.

Na primer, ako šaljete newsletter putem email-a, automatizovani softveri poput MailChimp-a omogućavaju vam da zakažete slanje mail-ova.