Lokalna optimizacija
Rangirajte se u lokalnim pretragama da bi vas klijenti pronašli kada ste im najpotrebniji.
Saznaj više
Gotovo 50% posetilaca na Google pretraživaču traži lokalne biznise – stomatologa, polikliniku, apoteku ili bilo koji drugi biznis za koji je potrebno da se nalazi u vašoj neposrednoj blizini. Zato je lokalna optimizacija postala jedan od najmoćnijih marketinških alata, pomoću kojeg ćete se pozicionirati na mapi hiljade onih koji svakoga dana na internetu pretražuju usluge ili proizvode koje vi nudite!

Naša usluga lokalne optimizacije će vam pomoći da:
- Pojačate svoje prisustvo na Google-u
- Pretvorite posetioce u lojalne kupce/klijente
- Poboljšate svoju reputaciju u okviru niše u kojoj poslujete
- Povećate interakciju sa ciljnom grupom
- Steknete prednost u odnosu na konkurenciju
- Napravite profesionalne fotografije proizvoda ili prostora
- Verifikujete vlasništvo nad lokalnim biznisom
Bukirajte svoju besplatnu sesiju, kako bi vam naši eksperti za lokalnu optimizaciju odgovorili na sve nedoumice.

Zašto je lokalna optimizacija krucijalna za lokalni biznis?
Zamislite sledeću scenu: boli vas zub i otečeno vam je lice. Šta je prvo što ćete uraditi?
Potražićete na Google-u najbližeg stomatologa.
Svakoga meseca, preko 26.000 puta se pretražuju stomatološke usluge vezane samo za grad Beograd. Ukoliko je vaš nalog optimizovan i nalazite se u top 3 najbolje pozicionirana naloga u vašem reonu, to bilo moglo da vam donese i do nekoliko stotina potencijalnih novih mušterija svakoga meseca.
Zašto je važno biti na prva tri mesta za lokalne pretrage na Google-u?
Prva tri rezultata generišu čak 75% ukupnih klikova. Nije ni čudo što je lokalna optimizacija postala jedan od najbrže rastućih marketinških kanala – svaki novi korisnik koji dođe sa interneta može postati vaša redovna mušterija!


Ukoliko dobro optimizujete lokalni biznis, dobićete “saobraćaj” sa Google-a koji je stalan i besplatan.
Potrebno je samo preusmeriti ga ka vašem preduzeću uz pomoć lokalne optimizacije. Ako imate sajt koji je dobro pozicioniran, ali se niste optimizovali za pretrage koje se tiču lokalnih biznisa, velika je šansa da korisnik neće ni naići na vaš sajt u rezultatima pretrage.
Google-ov cilj jeste da što efikasnije poveže korisnika sa ciljem njegove pretrage.
S obzirom da će na prva tri mesta korisnik već pronaći broj telefona, lokaciju i radno vreme za preduzeće koje mu je u tom trenutku potrebno, neće imati potrebe da traži dalje.
Zašto je važno da verifikujete vlasništvo nad lokalnim biznisom?
Istina je – Google ne prikazuje uvek najtačnije podatke.
Ukoliko ne polažete pravo na lokalni biznis, ne možete kontrolisati informacije koje Google prezentuje.
Verifikacijom vlasništva dobijate mogućnost da u potpunosti uređujete sve informacije o vašem poslovanju, koje su relevantne za upite koje korisnici “guglaju”.
Bez verifikovanja naloga, nećete znati šta ljudi pišu o vama.
Polaganjem prava na biznis možete da nadgledate recenzije, odgovarate na njih i prijavljujete lažne i zlonamerne ocene. Zašto je to važno?
Recenzije poboljšavaju vidljivost vašeg biznisa, povećavaju prodaju i pokazuju šta kupci misle o vama, odnosno predstavljaju društveni dokaz da imate poverenje velikog broja ljudi.



Primetiće vas veliki broj ljudi iz ciljne grupe
Korisnici donose odluku na osnovu informacija koje pronađu na Google-u.
Da li želite da budete deo odluke?
Lokalna optimizacija uključuje sve, od optimizacije kategorija i podkategorija, do recenzija zadovoljnih korisnika i precizne Google mape, pomoću koje korisnici mogu da dođu do Vas jednostavnim dodirom na ekranu pametnog uređaja ili klikom na kompjuterskom mišu.
Lokalna optimizacija sigurnim koracima vodi korisnika do vašeg sajta, elektronske pošte, broja telefona i lokacije biznisa.

Sagradićete jak digitalni identitet
Veoma je važno da upravljate i optimizujete vaš digitalni identitet, bez kojeg u eri digitalizacije praktično ne postojite!
Sve manji broj ljudi se informiše putem radija, novina i televizije, već se oslanjaju isključivo na pretraživanje putem interneta, a taj broj će neminovano postajati sve veći iz godine u godinu.
Neka vreme bude vaša konkurentska prednost.
Lokalnom optimizacijom steći ćete prednost u odnosu na konkurenciju, jer u trenutku kada postanete autoritet u određenoj oblasti, postaćete i Google-ov favorit!

Ostvarićete komunikaciju sa klijentima
Lokalna optimizacija je idealna prilika da objasnite svojim kupcima ko ste i čime se bavite.
Kako će vas korisnici ocenjivati?
Prvenstveno u zavisnosti od kvaliteta usluge ili proizvoda koji nudite, ali i na osnovu učestalosti ažuriranja profila i odgovaranja na komentare.
Sve navedeno će vam pomoći da steknete dobru komunikaciju sa korisnicima, a samim time i dobru reputaciju.
Skoro 60% potrošača kaže da ljudska komunikacija sa biznisom povećava lojalnost brendu.
