Google oglašavanje

Rangirajte se u lokalnim pretragama da bi vas klijenti pronašli kada ste im najpotrebniji.

Saznaj više

PRAVA PORUKA U PRAVO VREME!

Koliko ste puta na Google-u tražili proizvode ili usluge koje su vam potrebne? Kada ljudi imaju pitanje, prvo se obraćaju Google-u.

Tome svedoči podatak da Google u proseku ima 5 milijardi pretraživanja svakoga dana! Milijarde ljudi pretražuju ono što im je potrebno unošenjem upita u pretraživač, stoga Google oglašavanjem pozicionirate vaš biznis na mapi onih koji zapravo traže ono što vi nudite.

Sygnific vam pomaže da Google oglašavanje vašeg biznisa dostigne potencijalne kupce/klijente na pravom mestu, sa pravom porukom u pravo vreme.

Najveće prednosti Google oglašavanja:

  • Brzo daju efikasne rezultate
  • Oglasi koji se nalaze na vrhu rezultata pretrage prvi budu primećeni
  • Kampanju možete da uključite i isključite po potrebi
  • Možete se fokusirati na više ključnih reči istovremeno

Bukirajte svoju besplatnu sesiju, kako bi vam naši eksperti za optimizaciju sajtova odgovorili na sve nedoumice!

Merite performanse vaše reklamne kampanje

Google vam omogućava da u potpunosti kontrolišete svoj budžet i da ga korigujete u skladu sa rezultatima.

Pored samog oglašavanja, Sygnific će povezati vaš Google nalog sa Google analitikom. Ova 2 marketinška alata u kombinaciju pružaju gotovo neograničene mogućnosti za praćenje metrike, koja između ostalog odgovara na pitanja:

  • Koja ključna reč je generisala najveći promet?
  • Koliki je promet Google-a do vašeg web sajta?
  • Koliko dugo je posetilac ostao na stranici?
  • Koliko stranica je posećeno?
  • Koja je stopa napuštanja stranice nakon ulaska?

Na osnovu rezultata, možete odlučiti da pauzirate kampanju i isprobate različite varijacije ključnih reči kako bi maksimizirali uspeh oglašavanja!

Stičete konkurentsku prednost

Ubrzana digitalizacija neizostavno menja svet kakav poznajemo, stoga se moramo prilagođavati inovativnim metodama marketinga kojima se čitave industrije okreću.

Kada neko traži usluge ili proizvode koje nudite, a niste aktivirali Google reklamnu kampanju, velika je šansa da su umesto vas to uradili vaši konkurenti.

To znači da gubite na hiljade potencijalnih kupaca/mušterija i praktično ih prosleđujete drugim preduzećima iz iste industrije.

Zašto je Google idealno mesto za marketing?

  • Broj marketinških alata koji su moćniji od interneta iznosi 0
  • Google ima 4 milijarde korisnika, dok internet koristi 4.36 milijarde ljudi
  • Gotovo svaki korisnik interneta pretražuje putem Google pretraživača

Najveća razlika između Google oglašavanja i tradicionalnih marketinških kanala je u nameri kupaca. Na televiziji, ljudi ne žele da gledaju reklamu.

Žele da gledaju film, slušaju muziku ili prate emisiju, a kada namećete svoju reklamu velika je šansa da neće imati učinka. Pored toga, oglašavanje je mnogo isplativije od televizijske reklame!

Kako SEO i Google oglašavanje utiču jedno na drugo?

U većini preduzeća, tim koji vodi plaćene reklame na Google-u i SEO tim koji se fokusira na organsku pretragu su dva potpuno odvojena odeljenja. Međutim, postoji jasna povezanost ova 2 marketinška alata, a studije koje je sproveo sam Google ukazuju na to da najbolje funkcionišu zajedno.

Razlika između SEO strategije i Google oglašavanja je u vremenu povraćaja sredstava – SEO je najbolji marketinški alat na dugoročnom planu, ali potrebno je vreme da se vide rezultati. Google oglašavanje, sa druge strane, donosi povraćaj uloženih resursa gotovo odmah! Mnoga preduzeća nemaju na raspolaganju vreme, a najveća prednost Google oglašavanja u odnosu na SEO je što dolazite do širokog auditorijuma ekspresno.

Dakle, SEO gleda u budućnost i pomaže vam da dosegnete svoju ciljnu grupu, što postavlja čvrst temelj za dugoročno rangiranje na visokim pozicijama za tražene ključne reči.

Google oglašavanje, kao i bilo koji vid oglašavanja na društvenim mrežama je dobar alat za privlačenje kratkoročnog prometa koji za cilj ima brzo ostvarivanje profita.

Veza između organskog SEO-a i plaćenih Google kampanja samo je još jedan od pokazatelja da digitalni marketing nastavlja da se razvija neprestano, i da tradicionalni marketinški kanali polako gube bitku sa sve inovativnijim tehnologijama koje diktiraju tržište.

ostale usluge

SEO
optimizacija
Lokalna
optimizacija
Facebook
reklame
Društvene
mreže