GOOGLE MAPS OPTIMIZACIJA

Da li vaši potencijalni klijenti mogu da vas pronađu?

U naredne tri godine se predviđa da će lokalni biznisi koji koriste prednosti interneta i Google mapa 40% brže rasti od kompanija koje to ne koriste. Ukoliko niste na prvim stranicama pretraga vaši potencijalni klijenti odlaze kod vaših konkurenata. Naša usluga Google maps optimizacije vam može obezbediti prednost u odnosu na konkurenciju!

Zašto je Google Maps bitnam za vaš biznis?

18,3% svih internet pretraga se odnosi na lokalne biznise.

27% svih pretraga na mobilnim uređajima se završava pozivanjem kompanije, a čak 59% posećivanjem sajta kompanije!

38,9% svih kupaca istražuje proizvod ili uslugu pre kupovine.

Pretraživanje putem mobilnih uređaja je u konstantnom rastu, i odavno je prestiglo pretragu na PC i laptop računarima. Kao što možete očekivati, ljudi koji mobilno pretražuju biznis u svom kraju obično žele da do informacije dođu u što kraćem vremenskom roku. Google je kreirao servis Google Maps koji prikazuje lokalne biznise koje zadovoljavaju potrebe pretraživača, pri čemu se liste mapa prilikom standardne Google pretrage pojavljuju na ili blizu vrha prve strane rezultata pretrage.

Ako se vaše preduzeće pojavljuje na mapama, pokušajte da privučete pažnju pretraživača. Međutim, Google koristi drugačiji algoritam za generisanje rezultata mape nego za organske rezultate. Optimizovan sajt vaše kompanije više nije dovoljna da bi ona postigla maksimalnu lokalnu izloženost.

Google maps optimizacija

Claim-ovanje i optimizacija vašeg unosa na Google

Lista Google mesta je važan deo generisanja lokalne pažnje i saobraćaja za vaše preduzeće, posebno za posete vašoj fizičkoj lokaciji. Ako želite lokalne rezultate, vaše se preduzeće mora prikazati u servisu Google Maps za mobilne uređaje, a pojavljivanje na njemu uveliko se oslanja na vaš claim i optimizovani Google unos.

Zašto treba da claim-ujete svoj unos?

Mnoga preduzeća imaju jednostavan unos u imenik Google mesta, ukoliko imate automatski generisan unos u telefonskom imeniku. Lista koja jednostavno postoji nije dovoljna da bi se vaše preduzeće prikazivalo na listama Google Maps-a na visokim pozicijama. Kada podnesete zahtev za unos svoje firme, steknete vlasništvo i možete ispraviti bilo koju od postojećih informacija, kao i dodati dodatni sadržaj koji će vam pomoći da postavite svoje poslovanje pred potencijalne klijente u vašem okruženju koji žele upravo ono što imate da ponudite.

Faktori koji utiču na Google Maps optimizaciju

Morate da napravite kompletan profil da biste optimizirali unos. To znači uključivanje opcionih informacija kao i popunjavanje obaveznih polja. Temeljnost i tačnost su kritični, a ako želite da koristite ključne reči, koristite ih prirodno i samo u polju opisa. Želite da ispravite marker mape ako ne prikazuje vaše preduzeće na pravom mestu. Takođe, proverite da ne postoje duplikati unosa za vašu kompaniju sa varijacijama adrese ili imena.

Proverite tačnost „NAP“

Od svih informacija o vašem preduzeću dostupnih na mreži, najvažnija provera je tačnost NAP-a vašeg preduzeća (ime, adresa i telefonski broj). Ne samo da ovo mora biti tačno na vašem Google listi, već i u svim ostalim pojavljivanjima na Internetu. Ako je vaš NAP nedosledan, koristeći skraćenice na nekim spiskovima ili varijacije vašeg imena ili telefonskog broja u drugima, vaše preduzeće se možda neće pojaviti ni na mapama. Uverite se da su svi detalji isti kada god je vaše preduzeće na listi.

Opis vašeg preduzeća

Opis poslovanja treba da bude dobro napisano, tačno objašnjenje vašeg poslovanja i efikasan razlog zašto potencijalni klijent treba da koristi vaše proizvode ili usluge -treba delovati ubedljivo, ali kratko i precizno. Iako je ovde dobra upotreba ključnih reči, one se moraju koristiti prirodno, bez pretrpavanj.

Radno vreme

Uključivanje vašeg radnog vremena čini uvrštavanje unosa radi optimizacije i takođe stvara veću vrednost za potencijalne kupce. Ove vitalne informacije su postavljene ispred njih tako da ne moraju tražiti detalje kada ste otvoreni.

Dodajte fotografije i video zapise

Fotografije i video snimci pomažu privlačenju pažnje na vašu listu u rezultatima pretrage i povrzuju vas se sa potencijalnim kupcima. Kvalitetne fotografije i snimci privlače korisnike i usmeravaju ih ka vašem web sajtu ili ka više informacije u nalogu na mapi.

Izaberite pravu kategoriju usluga

Ispravan izbor kategorija usluga na vašem Google nalogu važan je za tačan opis vašeg preduzeća potencijalnim kupcima. Budite što precizniji i uključite najviše pet kategorija. Google automatski uključuje konkretnije potkategorije u rezultate pretraživanja za opšte kategorije uzvodne struje, tako da ne trošite opcije kategorija na opšte uslove.

Paketi Google Maps optimizacije

Basic

29
  • Analiza konkurencije
  • Claim-ovanje profila
  • Izrada grafičkih formata za profil
  • Optimizacija naloga
  • GMB optimizacija
  • Review optimizacija

Besplatne konsultacije

Prijavite se potpuno besplatne konsultacije i procenite da li naša usluga može pomoći vašem poslovanju.



Standard

39
  • Analiza konkurencije
  • Claim-ovanje profila
  • Izrada grafičkih formata za profil
  • Optimizacija naloga
  • GMB optimizacija
  • Review optimizacija

Besplatne konsultacije

Prijavite se potpuno besplatne konsultacije i procenite da li naša usluga može pomoći vašem poslovanju.



Professional

59
  • Analiza konkurencije
  • Claim-ovanje profila
  • Izrada grafičkih formata za profil
  • Optimizacija naloga
  • GMB optimizacija
  • Review optimizacija

Besplatne konsultacije

Prijavite se potpuno besplatne konsultacije i procenite da li naša usluga može pomoći vašem poslovanju.