Saznaj više
Podstaknite promet i stimulišite prodaju
Facebook oglašavanje je začuđujuće uspešna tehnika marketinga.
Pogledajmo samo činjenice.
Facebook odavno više nije samo društvena mreža. Facebook je platforma sa ogromnim potencijalnom za rast vašeg biznisa.
To je zato što vaši kupci/klijenti provode vreme tamo.
Skoro 3 milijarde ljudi svakodnevno koriste Facebook, a targetirani oglasi koji pogađaju vašu ciljnu grupu mogu da dosegnu do masivnog tržišta!
Digitalni marketing preuzima primat nad tradicionalnim marketinškim kanalima, a u eri ubrzane digitalizacije, prisustvo vašeg biznisa na internetu je praktično neophodno ako želite da budete primećeni.
Osim toga, Facebook reklame su neuporedivo jeftinije i znatno efikasnije!

Oglašavate se tamo gde se nalazi vaša publika
Facebook oglašavanjem dolazite do ciljne grupe, a parametri za targetiranja su mnogobrojni i podrazumevaju: lokaciju, starosno doba, navike, preferencije, stil života, interesovanja, posećivana mesta, hobi, muzički ukus i još mnogo toga što će vam pomoći da targetirate one koji su zainteresovani u proizvode ili usluge koje vi nudite.
Vaš brend, proizvod ili usluga mogu biti pred očima potencijanih kupaca dok “surfuju” po Facebook zidu nekoliko puta dnevno.

Možete postići brze rezultate
Iako za većinu marketinških kanala važi da je za dobre rezultate potrebno vreme, Facebook oglasi mogu biti brzi i efikasni onoliko koliko ih brzo i efikasno postavite.
Ciljanim oglasima podstičete ljude da kliknu na njih, a zatim ih jasno usmerenom porukom angažujete na kupovinu. Rezultati mogu biti vidljivi istog dana kada pustite Facebook reklamu.
Pratite detaljnu analitiku vaše oglasne kampanje
Facebook nudi izuzetno detaljnu analitiku.
Zato nikada nećete morati da pogađate zašto nešto radi ili ne radi.
Uvidom u ove podatke možete prilagoditi oglase na osnovu rezultata.
Analitika je izuzetno važna kako vaša investicija ne bi bila uzaludna, jer ako ne možete da izmerite učinkovitost oglasa – ne možete znati da li strategija funkcioniše niti kako je možete poboljšati.
Facebook svojom detaljnom analitikom pruža mogućnost da preusmerite budžet ako primetite da se određena grupa angažuje više od drugih, i samim time dobijate najbolji povraćaj uloženih sredstava.


Povećavate svest o vašem brendu
Da li ste primetili da se često marketing manje fokusira na prodaju proizvoda i usluga, a više na izgradnju pozitivne asocijace o brendu?
Facebook oglašavanje je idealan način da podignete svest o vašem brendu.
Predstavljanje vaše marke ciljnoj grupi pomaže da se učvrstite u njihovim mislima, što će ih podstaći da se obrate vama u budućnosti čak iako ne kliknu na oglas u trenutku puštanja kampanje.
Zašto je to važno?
Sposobnost kupaca da se sete vašeg i prepoznaju ga predstavlja prvi korak u dugotrajnoj strategiji marketinga. Ukoliko vas ljudi poznaju, osećaju se ugodno i veća je verovatnoća da će se opredeliti upravo za vas.