START PAKET

Predstavite vaš brend kroz jedinstven i sveobuhvatan vizuelni koncept, fokusiran na ključne elemente, ističući snagu brenda pred ciljnom publikom.

Korporativni identitet


Korporativni identitet predstavlja kompletno grafičko rešenje identiteta kompanije i predstavlja je na tržištu. Korporativni identitet se sastoji od 3 ključna elementa (logotip, vizit karta i memorandum) i nekoliko pratećih.

Websajt


Web sajt je lična karta vašeg biznisa na internetu, a na osnovu sadržaja na njemu potencijalni kupci stiču utisak o vama. Kako biste se istakli među konkurencijom, veoma je važno kakav sajt prezentuje vaše poslovanje.

Logo, logotip ili zaštitni znak, predstavlja vizuelni identitet vaše kompanije na tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Imajući u vidu da je ovaj tip grafike nosilac celokupnog vizuelnog identiteta kompanije i da se menja veoma retko ili u izuzetnim situacijama, proces izrade logoa potrebno je od početka jasno definisati i detaljno objasniti njegovo značenje, izbor boja, simbola, kao i njegovu primenu.

Logo, logotip ili zaštitni znak, predstavlja vizuelni identitet vaše kompanije na tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Imajući u vidu da je ovaj tip grafike nosilac celokupnog vizuelnog identiteta kompanije i da se menja veoma retko ili u izuzetnim situacijama, proces izrade logoa potrebno je od početka jasno definisati i detaljno objasniti njegovo značenje, izbor boja, simbola, kao i njegovu primenu.